lördag igen!!

idag ska jag inte spela V75.......
utan ska träffa mor och far å gå till hasselbaken och äta.
har inte vant mig vi min nya frilla ricktigt så den blir hämlig en stund till!!!
är så in i helvete sugen på att åka bräda fort som fan nu så jag sitter här å funderar på en liten resa.......
vet att vi är några hardcore åkare som kan tänka sig en helg söder ut i downhillens täcken!!!

och om man so exempel tar barcelona???  så kan man flyga dit fredag efter jobbet för 300:- som jag tycker är ett bra pris.
till den summan kommer en hyr bil för X antal trä-pengar.
låt säga att man är borta 3 dagar.

om man räknar lite mellan tummen och pekfingret så är summan 2000:- en överdrift för en resa av denna typ!!

och ska man se en månad som är bra för denna typ av flyckt så ser jag februaris bärjan som en mycket bra tid.

och när jag tänker mig bort på detta sett så räknar jag med minst 2 till som hänger med.

och nu blir det frukost.

Kommentarer
Postat av: TT

vil vill vill... frågan är bar om man kan. men gud vad man vill mycket....

2007-12-15 @ 10:33:33
Postat av: matte-mannen

jag tycker att februari låter som en bra månad för att skatea,mars å april e oxå bra,januari me sommar å höst har en del månader som skulle funka......

2007-12-15 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0