sjuk...

ja då har andra dagen av min 5 i vila nästan gått...........................................
händer inte mycket nu............................
jag har någon slags inflamtion i lungorna som gör att det gör skit onte när jag ligger ner!!
så att slappa liggande i soffan och av njuta en opsen mängd film är inte att tänka på!!
så ska det slappas ska det göras i upp rätt läge?? och det är ju inte så avslapnande.
har varit på sjukhuset och kollat mig men dom vet ej säkert vad det e då det även fins lite domningar i armarna och axlar.
troligen drog jag på mig detta när jag fick en muskel bristning i höger bröst för 14 dagar sedan och även då va förkyl, så virustet har troligen knatat in i lungorna och ställt till det!

äter 3 piller 3 gånger om dagen som hjälper rätt bra!

ja just det!! har kommit över gitar hero 3 till vårt 360 och det äger hela familjen just nu!!!
för er som måste vänta tills det släpps i butik i december kan jag säga att ni bör ej komma hit å prova det då ni förmodligen inte kommer kunna genomlida vänta tills ni kan köpa det!!!

har även haft gott om tid att börja tänka på julklappar.........

till barnen blir det????? inte lätt!!
till fia blir det lätt!! klart man köper lite foxy undisar som jag kan njuta av plus att fia tror jag gjort det bara för att va snäll!! och kommer slippa jag henne som orren på myren i många dagar!! har även funderat på att ge bort mig själv till fia i ett fint packet, men kan inte ligga under granen så länge uta att få ont i gubb ryggen så det la jag ner.
troligen så blir det något pracktiskt med typ till köket eller vadgasrummet ja ja.

till mig själv blir det en ny dator!!! men det vet inte familjen om, så den kommer smyga sig in i små bitar tills den är 100% och sedan byggas en mörk natt när alla sover!!!

Kommentarer
Postat av: Din mor och far!

Hej du!

Det låter inte bra. Att du är sjuk vill säga!

Blir det inte bättre får du hänga på doktorn tills de fixar det. Både mamma och jag hoppas att du snart kryar på dig.

Beträffande dig under granen vill vi bara påpeka att det blir en väldigt liten gran! Bara så du vet.

Vi får höras via telefon så vi får höra hur du mår.

Sköt om dig och hälsa alla.

Mamma och Pappa.

2007-11-06 @ 21:23:17
Postat av: Danne aka GMT

hahahaaa

2007-11-07 @ 11:53:44
URL: http://thrasher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0