SNÖ!...

nu har vi fått första snön här i El stockholmo...

så nu är det no more åka bräda i fria luften på ett tag!!
åkte bräda till jobbet i går som tur va så jag fick med den sita dagen av lycka!!!
men troligen kommer snön va borta innan kl 10 i dag så det är cool. melvin vill dock gå ut kl 0605 och åka pulka,kasta snö boll,bygga snö koja, göra snö änglar och hoppa med snowboarden....
han vet hur man tar om hand om 2 mm blöt snö han.

har fått 2-3 kg blandade chilli frukter av en av mina thai-kockar som nu liggar på tork i mitt hemma kök!!
ska bli chilli-flakes som kommer förjylla vinter mörkrets all mat!!

fick i går även veta att min tattuering från east-street va klar så jag ska kolla in den å sedan kör vi igång med höger arm och sedan vänster!!

höger armen får en fin vatten drake i färg.
image24

sedan får vi se vad vänsten får men troligen öven den i japansk still.

att göra i dag:

v75.
baka winerbröd.
tänka på hjärtat.
börja rita på ljud dämpning av tv rumms taket.
inte somna på soffan.

Kommentarer
Postat av: Din far.

Hejdu!

Ingen snö härnere inte, men tycker att Melvin har en mycket sund inställning till snön!!! Ut med er och ta vara på den - ta med Vilda också!

Vill du kika på de stugor vi hyrt till jul så gå in på www.salen.se. Klicka på "Om vintern". Välj Turistbyråns stugor. 4-6 bäddar och vi har hyrt STFH 034 och 035 där vi tänkt att du och Maria tar varsin.

Klickar du på 6-8 bäddar och tittar på STFH 014 så får du fram den lite större stuga där vi och Linnea skall bo och där vi tänkt fira Julafton. Alla stugorna ligger i Hemfjällstangen!

I kväll skall vi på Smoking/långklänningfest och laddar för det!! Hälsa barnen från farfar och farmor.

2007-11-03 @ 09:10:50
Postat av: Mr.Zell

ser himla fint ut!! hälsar alla från er!!

2007-11-03 @ 10:52:01
URL: http://vinterpalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0