ut ur dimman!!

ja det va ett par dagar sedab jag kom ur bak-fyllan nu!!
va med jobbet å spela bowlling!!
plus att vi satte 7 rätt på v,75!! och det visa sig va en bra att samman föra!!
blev en lång natt och tidig morgon.... kan säga att så dålig som jag va i söndags har jag inte varit innan!!

nog om detta!!!

fick mail från SC8 i går och dom skrev att min buttboard nu va klar!! nice så den pynta jag på stört så den är på g nu!!
har skaffat truckar och hjul till min slajd bräda med så nu är allt kittat å klart!!!

så när åker vi???

Kommentarer
Postat av: Din far!

Jaaasåååå!!?? Hur mycket gav den denna gången??? Och hur mycket fick du??? (inte ett dugg avundsjuk)

2007-10-31 @ 18:36:02
Postat av: Mr.Zell

den gav till baka ca: 7000 till baka när systemet va betalt!! vilket gav mig runt 700 denna vecka!!
och på lörda börjar en ny omgång

2007-11-01 @ 21:15:23
URL: http://vinterpalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0