buttboard i högis.

http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=147818

där har ni infot om mitt första åk med butten!!
grymt kul!! och att köra 60 knyck på första dagen va nice!
har en hel del små saker att slipa på!
så farten kommer stiga är jag helt säker på..

va lite annan tajming när det gäller kurvor på butten mot stand up.
jag va lite ivrig in i kurverna så jag låg men två hjul i gräset alla gånger i inner kurva i 90 böjen och lika dant i näst sista innan branten...

måste va mycket coolare när det gäller svängar på en butt.
i övrigt så ligger man som ett stryk järn på vägen och det är sjukt stabilt att åka å mycket lätt att svänga.
i högis räcker det att lägga ut armen helt för att ta alla kurvor nice.

image126

nu har säsongen börjat till 100%.
och jag kommer troligen nöta butt 2 dagar i veckan!!

Kommentarer
Postat av: TT

vad sägs om högis på lördag mellan elva och ett?

2008-04-21 @ 22:41:23
URL: http://fartvind.blogg.se
Postat av: Mr. Zell

jobbar!!!

2008-04-23 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0