fusk och annat!!

har ett par saker att säga nu!!

jag har fuskat med min kost....  prova att gå på MC donalds igen och va fast besluten vid att köpa en kyckling sallad!!
va fan tror ni dom gjort på MC donalds i alvik då!!! dom har slutat sälja sallad!!!!! och vad tror ni man gör då......
QP meny med cola bara kommer som en rap ur hålet i ansiktet!!!!

så kom vi till landet!!! drog ett par kalla och strosa runt å älda lite m,m
sedan gick man in å fixa lite med allt som finns att fixa med där.... å till slut va ju ölen slut och min öl aporterande son melvin va inte i mitt synfällt så jag fick helt enkelt gå och hämta en kall själv.....
Å va fan är det min o slipade diamant till sambo har ställt i kylskåpet brevid ölen???
jo värdens största skål med godis???????

VARFÖR?

klart jag tar ett par godisar å proppar in....  tror ni melvin fick hämta nåra mer öl den kvällen!!!

och till nicklas:

ja jag köpte en ny mobil i väntan på min andra.... det är en w660i sony ericksson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0