roligt,gott & lite annat.

igår va det lördag och i och med att svt sänder melodi bla bla så har tydligen alla andra kanaler bara repriser av något slag så man e tvungen att glo på skiten!!! här hemma va stämningen rätt låg....

image92

så man va pigg som en lärka i morsse!!!
satt ett par timma å fixa med symbian progg till mobilen sedan drog vi å köpte ny sand till ödlis och även nytt hus till hennes mat!!!

kolla lite på skägg agamer.... fina dom där...

sedan har fia gjort ett mycket bra inköp??
då jag ej längre missbrukar socker utan bara njute vid fest av denna vara, så vill jag tipsa
alla absolutister om denna sylt!
image93

blev en del till osten i går..... blev det inte lite kvar från igår???

image94

jo det blev det ju!!! här har ni en bit grönmögelost med den goa syltn på.....
denna bit står i köket just nu..... jag smyger mellan köket å datan trots att jag är själv hemma!?
ska fan ta ett glas vin med... Wiiiiiiiiiiiiiiiii vad jag her det gött.

Kommentarer
Postat av: Din far.

Mmmmummmmsssss! Förstår dig till fullo!!!!

2008-02-11 @ 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0