slingbox

nu har jag hittat en sak som jag kommer att döda för att få!!!

här hemma har man ju en jävla massa kanaler på tv m,m + att jag har en annsenlig mängd dvd filmer i mitt media bibliotek som så klart ar i digital form.

äger även en laptop med tv.... och en stor STOR burk som styr all digital media i hemmet.

det som är trist är att det är just begränsat till lägenheten.

men med ett litet program och en liten låda kan jag nu mer logga in på min hem media dator och digital tv å få till gång till allt jag har där hemma var som hälst i värden och titta på alla kanaler,filmer och lyssna på alla mina cd.
genom min mobil.... eller i laptopen..... eller via laptopen till en tv.

det jag behöver är brea lina här hemma!! som jag har.

och för att få max av detta behöver jag mobilr bredband på 7mbit till laptopen.....
min mobil har redan detta så den är klar redan! men till den behöver jag wifi ja eller hotspot som är gratis sedan är det bara att glo så mycke man orkar var man en befinner sig.


detta kommer jag fixa snart!! och för er som vill fördjupa er i vad det är jag försöker säga kolla länken!!!

http://www.slingmedia.com/go/slingbox

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Förstår att det är hur grymt som helst!!
men....teknik hmmm inte min bag, men skulle hemskt gärna lära mig lite mer, iallafall när det gäller basic sakerna..
Själv går, ligger, sitter jag här hemma med mitt J...A ryggskott!
Kram

2008-02-05 @ 14:12:51
Postat av: Din far.

Du gør ett kæmpejobb med din kost! Jag beundrar dig før att du orkar och kan! Men visst ær
det gott med både en kall och godis!

Du ær mer æn vælkommen hem nær vi skall installera tekniken i vårt nya hem. Kænns som om vi behøver din hjælp.

Skøt om dig och din familj. Pappa

2008-02-05 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0