en nörds tal...

ni vet dom där kablarna jag talat om innan som jag skulle fått till mina nya front högtalare innan jul......
kom i dag!!! YES!!! fan va fina dom är. 8 meter kärlek. och en del undrar vad det kosta?? kan jag inte skriva här då min sambo börjat läsa min blog??? vad gjorde man för med folk som läste andras dag bok??

jo man tog deras skor och drog åt snörena och knöt dubbel knut på dom sedan ändra man tiden på väckarklockan!!!
men tydligen så är det inte så längre.

hur som så är kablarna 4 meter st. å jävligt feta!!

image77

nu tog jag ju helt svarta men ni fattar vad jag menar!!!!
så om 200 timmar är min bio grym!!!
det jag nu saknar är kanske 3 nya bakre högtalare....

detta har gjort att även landet fått bättre ljud då jag tar ner mina 4 beovox 100 dit ner.
faran finns att jag kanske köper ni bio stärkare till lägenheten då dom nu finns med HD-ljud...

nog om det då det inte är allt med perfekt ljud??? ja ja det är viktigt för mig.

Kommentarer
Postat av: Din far.

Hur får man det prfekta ljudet???

2008-01-24 @ 21:16:04
Postat av: Mr.Zell

ja du!! för mig är det när ljudet är mitt i rummet man lyssnar i och man inte kan uppfatta från vilken högtalare det kommer i från utan det bara är där och rör sig snärtigt och exakt med rörelserna i film å musik.

2008-01-24 @ 22:17:12
URL: http://vinterpalmen.blogg.se
Postat av: farbrorbarbro aka matte-mannen

det finns inga genvågar till det pefekta ljudet....

2008-01-25 @ 09:56:14
Postat av: Mr.Zell

nej!

2008-01-25 @ 16:40:25
URL: http://vinterpalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0