MATTE!!!

TACK MATTE!!!

du fixa årets första bakfylla!!! plus att du är en sjukt trevlig gubbe nu mer när du fyllt 30 å allt!!!

och måste tacka markus med!!!
först nu fattar jag att jag missa årets relis-fest för din skiva!!!! så jävla fet den är!!!
den stillar mitt turbo hjärta och får det nästan att stanna.... sjukt bra musik för alla turboneger älskare.
och att göra det i den tappningen så man kan avnjuta dom sköna texterna på helt oväntade platser där ingen lyssnar på dom, mer en dom som vet om det är yber nice!!

image66

alla ska ha en cd hemma av dessa!!!! http://www.myspace.com/iceavol1

tack Los Suaves Negroes nästa släpp fest kommer jag inte missa!!!!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vaddååå???? 40!!! Det är ju länge kvar!!! ;)

Oliver sitter brevid och undrar när paketet på posten kommmer??

Kram

2008-01-12 @ 11:51:56
Postat av: Mr.Zell

fixar det i dag å skickar på måndag!!

2008-01-12 @ 13:02:09
URL: http://vinterpalmen.blogg.se
Postat av: matte-mannen

tack själv mannen nu tar det nog 5-10 år att spara ihop till nästa fest men det var det värt ..........
å njut av sikvan ................

2008-01-14 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0