NJA...

jag har funderat på att fixa en ljud-blogg.... men troligen kommer det dröja då jag inte gillar min egen röst!!

image57

dagarna innan jul va jag i gagnef å kolla om det fans någon som vill ta en sväng om!??
sjukt nice ställe det där!! längtar.....

men det blev bara 5 min sedan drog vi till sälen!!
å där kolla vi baren i backen.....
image58

senare på kvällen gick vi på fin krog och där har vi så klart våra egna handukar på Wc.

image59
image60

måste säga att sälen nästa behandlar mig lika bra som sthlm gör när jag går på mina stamm hak.
nu väntar jag bara på yttligare ett vip-kort till min hög!!!

så blev det ny år och barna gör det dom gillar.
image61

det blev nyår på landet!!
det blev kalkon m,m och det gillar alla tjejer i huset!!
image62

till å med melvin va lite goooooooooo.
image63

skål!!
image64

Kommentarer
Postat av: Din far och mor.

Du måste visa oss stället med handdukarna!!???

Ser ut som en trevlig och lugn nyår - så hade vi det också! Skålade in det nya året i champagne på nya tomten. Fantastiskt hur mycket fyrverkeri man ser från den platsen!!

Krama alla från oss!

2008-01-06 @ 19:05:47
Postat av: Mr.Zell

jag va helt säker på att det va du å mamma som bjed mig å dom andra ju!!??

2008-01-06 @ 21:04:35
URL: http://vinterpalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0