till läkaren.

idag har det varit fullt ös här!!!

kl 12 fick fia åka till läkaren med vilda...

på dagis läser dom madicken på vilan!!  och starkt influerad av denna saga så gör vilda det vi väntat på!!
hon pillar in en glas pärla i näsan som fassnar och inte vill komma ut!!!
det va tre sjuk systrar och en docktor som fixa och dona i vildas näsa innan den lilla rackaren kom ut till sammans med en hel del blod!!

måste säga att det roa mig en hel del att vilda efter vilan helt sonicka stega ut i pyssel rummet och tryckte upp den i näsan trots att hon bara minuterne innan hört hur det gått för madicken...

Kommentarer
Postat av: Din far och mor.

Tycker lite som du, Johan. Hon vågar prova!!!

Kanske det inte blir lika självklart i framtiden efter denna erfarenheten och det är ju bra, men inställningen att ta reda på hur saker och ting fungerar är helt OK.

Pussa och krama både hennes näsa och henne från oss!!

2008-01-31 @ 18:54:32
Postat av: Storasyster

Nämen stackars!!
Säg till dom på dagis att inte läsa den om när hon hoppar ifrån taket med ett paraply!!
Pussa och Krama ifrån mig :)

2008-01-31 @ 21:03:01
Postat av: Mr.Zell

ja fan det måste jag göra!!

2008-02-01 @ 06:32:50
URL: http://vinterpalmen.blogg.se
Postat av: Danne aka GMT

Haha sjukt roligt, jag visste att den där Astrid Lindgren var en slug jävel som bara vill skada våra barn!

2008-02-01 @ 21:20:46
URL: http://thrasher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0