TOMOS QUADRO

har nu åter fått ett sug efter en moppe!!! snart kostar det 700:- i månaden att åka tunnelbana det är det inte värt!!!
så jag har tittat lite efter ett gubb åk!!

den är det jag vill ha!!!! dock kostar dom en hel del nu mer och har en förmåga att bli snodda.

image71

så då leta jag lite till efter något som ingen vill sno eller har något värde.....

nu har jag hittat den!!! en TOMOS QUADRO.
image72

just den på bilden blir det ju inte... men en lika dan i blått!!!
2 växlad automat m,m 3500:-

ett bra pris!!! men klart ska jag pruta 500:- innan jag slår till!!! om han går med på de....

han gick inte med på det och sålde till en annan!! så jag letar vidare.

Kommentarer
Postat av: Din far.

STORT GRATTIS TILL VILDA IDAG!!!!!!!!!!!
Från Farmor och Farfar!!!!

2008-01-15 @ 09:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0