i sweden igen och nu som nummer 25 i värden!!!

ja nu är jag hemma från EM i min sport och det va gött!!!
yttligare en gång har jag fått en jävla massa att tänka på när det gäller min åk still och att den håller i toppen om jag bara får till mina starter!? har lite för korta armar för att paddla i från alla alp-apor!?

men det ska jag träna upp nu i vinter så nästa år ska jag fan ge dom!!


har även nu bestämt att till sammans med ett par till fixa en serie tävlingar här i sweden kommande år och då även med en WC-tävling så nu kommer det bli bräda på heltid ett bra tag fram i tiden och med det locka nya sugna killar och tjejer till down hill livets hårda smällar och blöta skrubbsår.

kommer fixa lite bilder med men nu ska jag laga mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0