tillbaka!!

efter att varit hemma från jobbet i 2 dagar är jag nog på fötterna igen!!
tror jag och fia åt en dålig pizza i söndags!! blev helt utslagen vid 2 på natten å sedan va det på toa var 30 minut till kl 13 dagen efter!!

kan va att jag inte tål gluten längre med!? har ju inte ätit det på 8 veckor så jag kanske inte kan längre!!
men har även haft feber och ont o njurarna så det är nog något annat!!
kommer nu att börja äta lite snällare mat!! inte va lika hård på inehållet som innan men inte pasta,potatis och ris m,m
det är slut med det!!

så det där med att det snöar!!!

nu vill jag åka till solen!!  himmel va gött det ska bli å ligga vid poolen!!! ska nog inte göra något annat?
bara snegla lite på klockan så man inte missar lunchen och middagen.
image111image112

kolla i dag på vädret där nerä!!  och det va så där i dag.. lite moln och 20 grader... blåste runt 5 sec/m
nästan som här ju!!!
image113

den gubben ska jag tjöta med!!!! glida runt mellan bufferna å lasta på!!!
jävel va gött!!!
image114

HA HA HA!!!! kan se mig själv lurva runt mitt i allt det goda å mysa!! å efter kommer fia å gnetar om nått med maten!! HA HA HA....



här hitta jag en film på hotellet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0