gam nacke!

så då va men klar för dagen... trevligt att träffa alla och köra igen. dock så saknar jag min DH-bräda och måste skaffa en ny på stutts.

dagen va mycket givande då jag för första gången fick åka med någon annan som låg ner... sebbe kom med lugen och det va klart roligare att köra med honom en med alla stand up åkare... dock så har ju lugen en stor fördel i starten!! den tippar inte över lika lätt när man tar i för mycket i själva padlingen.

insåg även att mina kul-lager jag plockat ihop från botten av min sk8 väska inte va något att ha då dom inte snurra något vidare......... så det blev ett snabb stopp hos bröderna på söder och pang så va man 0,6 tusen fattigare.
men lycklig som ett barn + att jag nu har ett set med hjulen jag pratat om tidigare och nya kulager, så nu ska jag bara rulla in dom lagom till falköping.

kommer bli grymt i falköping i år... många som kittat sig med nya hjälmar,brädor och vad dom tror är bästa hjulen!?

måste ju även läcka några bilder på sebbes luge som jag länge velat köpa och nu kanske kan få köpa en lika dan!?


snyggt jobbat av en nogran kille!!

nu ska jag mecka på nya hjulen å lager!! ha de.

Kommentarer
Postat av: Zeke

Tjacka ny bräda!

2008-05-07 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0