högdalen!!

alla sover här hemma själv sitter jag här i en hög av saker jag ska packa ner i väskan och sedan ge mig ut i lördags morgonen...

plöja genom morgon dimman av gammla sprit ånger från nattens festare!!
rulla ned mot t-banan och hoppa på vårnan så troget aldrig i tid kommande tåg.

sedan kliva av i högdalen centrum för att kolla in dagens första pundare som halvstår ny tända som advents ljus...

mitt i allt detta ligger en grön lite oas vi kallar högdalstoppen!! våran fristad och hårt hat älskade lilla backe!!

är ni i sthlm i dag ska ni titta förbi för där kommer många skinnställs åkande bräd nissar va hela dagen!!

en bild från en morgon i dalarna då man va i lokala tidningen och radio på samma dag plus att jag lät matte-mannen vinna å la mig tvåa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0