HURRA HURRA HURRA HURRA!!!

idag fyller melvin 7år!!!
firandet börja tidigt...


till frukost va det dukat för fattiga riddare å paket som den lille ville!!



vilda fick hon med.. kläder är något våra barn älskar.
melvin va lite orolig då det bara fanns mjuka paket???
men dagen är lång sa vi bara helt kallt..


en ny fottbols overall men fint aik märke på och lite andra kläder gick fint det med!!
sedan gick jag till jobbet och riddarna avnjöts innan av färd till dagis å skola.

dagen på jobbet gick snabbt och så satt jag på banan hem igen!!
tog en liten sväng förbi våran nya hobby affär här i apan där hela familjen johansson/zell
stått å drägglat över diverse modelle leksaker ett par gånger.....
stega in i lokalen och peka på en hylla å sa:

den ska jag ha!!! och den med!!!
pang så va mitt konto intensiv bantat!!?
nöjd som en barn rumpa stega jag hem åt med en stor påse glädje!!


nu har vi varit på grusplanen här brevid 2 gånger å sprutat grus!!
snacka om minnen jag fick från min tid som 8-9 åring......
undra vem som leker mest med denna i familjen.....
va ju även tvungen att köpa lite upgraderingar till den som jag smälde på mellan första å andra åket!!
nu ska vi bygga lego bilar som aven dom kom som hårt paket på efter middagen!!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hurra,Hurra, Hurra!

Stort Grattis till Melvin ifrån kusinerna i Göteborg!!!



Håll koll på brevlådan!

2008-05-17 @ 11:20:32
Postat av: Linnea

Grattis grattis!!

Hälsa från faster och apan.

2008-05-17 @ 14:38:42
URL: http://komigenlinnea.blogg.se/
Postat av: Thrasher

Fan Johan jag har velat haft en inferno sen jag var 7 bast. Du kan ju inte ge en rc som går i 60 till grabben han kan ju döda någon! Eller så är jag galet avis!

2008-05-17 @ 21:25:28
Postat av: Mr. Zell

trasan!! du är mer en väkomen att köra med oss en dag!!

2008-05-17 @ 21:42:02
Postat av: Thrasher

Jiiipiiie

2008-05-18 @ 09:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0