längtan!! abstinens...

mitt topplocks spa vecka går grymt långsamt!!
hela mitt skruvande och trimmande har gått i stå på grund av att en vicktig del saknas...
jag har alltså inte kunna åka något i solen på 7 dagar snart!!!

men när jag snacka med tyflånmats som han heter han som masserar min topp så är vänta värd!?
den är bänkad och upp mätt och ger tidligen med mitt set up runt ca 12hk på bak hjulet....

enligt rycken är det den starkaste 88cc kina moton i landet just nu!! med rätt drevning fram å bak kommer jag lätt passera 90. och med det kommer man kunna glida fram i 50 på behagliga varv tal!!

ivänta så läger jag lite bilder på moppar som dom ska se ut...





en sådan kan mycket väl bli nr; 2 för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0