vår??

förra veckan så börja det lukta hund skit och a-laget satt på bänkarna i solen på medis!!
så jag la in om en veckas semester i hopp om att kunna sitta på landet och mysa i vår solen å elda lite m,m ja allt det där vår fixet man måste göra för att våren ska va 100%

allt gick enligt planen och lite annat som skulle fixas medans vi va borta skickades dit där det skulle fixas...

så kommer söndag när vi ska åka... snö-storm..... 4 minus.......

va fan!!! varför är det inte 5+ och sol som det va hela förra veckan när man slava 50 timmar på jobbet??

nej!! nu får det ta mig fan komma lite gött väder så man kan dra ut i skogen å fixa till det för kommande sommar.... eller regn-period eller vad det kallas nu mer!!

fick ävne brev av ett företag som har min tjänster pantion!! idet brevet står det vad man har sparat m,m...

det står även!??  hej johan nu har du 388 månader kvar till 65.... och för att nå max beloppet måste du ha jobbat 150 av dom.....

snart dax att lämna detta land!! ja om 150 månader då så man kan lösa ut max!!

om någon har 200 solstolar och en bra bit strand på låt säga gran canaria så kan ni höra av er till mig!! jag kan köpa dom och stranden nu!! maila på [email protected] el ring på 0709-735866

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0