kort om julen!!

ja då vi tog en öl när vi kom hem i går så va ju landet kört.....
så nu åker vi idag snart....

så här har ni lite hjul-bilder.

image46

här har vi lite morgon mat på morgon 1.

image47

melvin tog en smarrigg hallal-korv på mackan.

image48

vilda är mer en njutare och börja dagen med varm chocklad,ägg och pressad apelsin.

och så gick hela den dagen åt att smyga runt på fjället å mysa med alla.

så kom julafton.....

image49

melvin blev glad för smäcken som han fick på morgonen.

image50

ja vilda är lite mer åt det långsamma hållet så det gick inte å fota men hon va nöjd hon med.

sedan gick det fort..... mot farfar och mormors stuga!!!!
där blev det glögg!!??
image51

till kalle då!!!

image52

så kom vår dragg-tommte... till slut och.....

image53

och gladast blev min smyg vegan till syster som tillbringa denna afton med olika gräns äverträden???
image54

och för er som vet!! så har jag en stor syster med!!?? men då hennes man inte med ger visning av bilder där han eller barna är med så måste jag fixa rästen av bilderna denna afton....  jag åter kommer!!!

sedan va det dax att släppa melvin och vilda i backen.
tog runt 20min sedan var melvin historia i barn-backen......

image55

så han drog till en knapp lyft och körde själv en stund.....

då tog jag vilda till en närliggande barn backe..
image56

nästa gång!!! så ska melvin tydligen lära mig åka.... och vilda vill köra med skidlärare som alla tjejer vill....


men som jag sa innan så kommer det mer bilder när jag maskat dom!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Aahh, snö =)

2007-12-30 @ 11:10:51
URL: http://www.Cakaye.blogg.se
Postat av: Din far.

Härliga bilder!!! Ser fram emot resten!!!
Kram! Pappa

2007-12-31 @ 09:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0