N95 8gb.

har under ett par dagar nördat hårt med min nya mobil!!
har ju även tidigare haft en n95 mobil men nu när dom släpper den nya i års skiftet så va jag mycket sugen på den kommande.

fick tag på en av dom få som släptes den 8/11-07 och boka den på stört.
satte ut min gammla på blocket och vips så va den bort...

den stora skillnden mellan dom två är att 8 giggaren är svart lite tunnare och har en störe och bättre skärm, det är saker man ser med en gång.
men när man går på djupet så är 8giggaren mot den gammla i mycket en ny mobil där det mästa har setts över och i viss mån blivigt bättre så som batteri tiden som innan va 900mh och nu mer är 1200mh med det gör inte så mycket skillnad då den större skärmen och det nya gps-chippet drar med ström.

en klar nackt del med 8 giggaren är att det inte finns ett minnes kort som man tar ut mobilen och fyller via usb, utan man har ett fast flach minne på 8gb i mobilen vilket gör att det tar oendligt mycke längre att fylla nallen med det man vill ha iden!!! klart mycket sämmre en innan!!

men om man över lever detta har 8giggaren slagit nock på den gammla i första ronden.
den nya media spelaren och typsnittet gör 8 giggaren  till en grymt bra film,musik och spel nalle.
att man sedan har en inbyggd av-kontakt på 3,5 millimeter som gör att man kan köra all media i full bild på vilken tv som helst med dvd kvalite  är inte så dumt!!

helt kalar ett måste för en pryl bög som mig!!

kommer troligen åter komma till detta ämne vad det lider och när jag har testat den fullt ut.

Kommentarer
Postat av: Din far!

...........och en annan har just fått tillbaka sin gamla Samsung efter utlåning och den funkar också!!!?? Jag kan både ringa, sms:a och svara i den!!!

Ha en skön helg och hälsa familjen!

Pappa

2007-11-17 @ 08:27:16
Postat av: Mr.Zell

det där med att svara är en bra finess!!!

2007-11-17 @ 11:19:50
URL: http://vinterpalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0