dagen innan??

Hmmm då är jag klar med nästan allt infår julafton...
har fått order om att städa mitt data skåp??? å vem har i mitt skåp att göra på jul?? tyckte jag...
det är helig mark och det jag använder mest ligger överst!!!

men inget biter på henne jag fick orden i från...
så jag får la ta å fixa till lite då.... men det blir i morgon när jag vaknar!!

har även plockat fram paketen och plaserat dom under grenen på granen som melvin köpt...
så nu stitter dom två små i soffan och glor på dom å försöker lista ut vilka som är till vem och vad det är i dom!!
tur det är tjockt papper på dom så dom tål många blickar.

har just gått igenom själva jul maten så allt är på plats för den mycket snabba sammanställningen av vårt digra julbord
som jag kommer riva av i morgon för att slippa stå i duschen vid 3.

skinkan är klar och av för oss model gigantisk!! men jag vet av erfaren het att framåt små timmarna finns det bara en medicin och det är skink macka med mycket smör å senap på rakt ur kylen!! undra hur jag ska göra med vårt kylskåps larm som går igång när dörren varit öppen för länge??

vilda har även kommit fram till att tomten kan landa på vägen utan snö då han troligen har små hjul på den som han kan fälla ner  vid landningen som på ett flyg plan. å så är det lättare för renarna att äte när det inte är snö....
ja hon ser possetivt på det hela med grön jul.

melvin har nu lämnat sin kropp och stuttsar runt skalet han lämnat!!

Kommentarer
Postat av: matte the maaan

du verkar ha allt under kontroll , GOD JUL mannen

2008-12-23 @ 21:52:23
Postat av: matte the maaan

du verkar ha allt under kontroll , GOD JUL mannen

2008-12-23 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0