julfrid.

ja då va den över... mycket smidigt firande!!
ska helt klart ha det hos oss så ofta det gå!!
jag stressa lite i början men sedan såg jag att folk vet hur det är hos oss när vi har party så alla slöa till och hitta sin plats på en stol eller i en soffa och från denna plats gjordes som utfall mot julmat och dryck i lagom långa intervaller.

min plan om att udatera min blog med bild varje timme sket sig innan jag börja!!
hammna vi köksbordet med en 25åring och hans politiska övertygelse skulle försöka hättsa mig??
men jag tog han vid fotknölarna i första rod och sedan sa jag att det ät bäst att lägga ner det snacket vid detta bord... då ingen av oss här e på din sida i detta.

blev så klart tvungen att bjuda denna unga frälsare på snaps varannan minut tills han glömt allt.....

i övrig så är jul en lungnets tid och åtrehämtning mellan goda vänners gille. skönt man inte ska dra runt som en flock skullade hit å dit... det närmsta stress blir att få in ved på landet i morgon typ... sedan ryker fotöljen fram till öppna spisen och en wirre för att jag lite senare ska gosa ner mig i den likt sörväs.

vill tacka alla för goda och bra klappar i år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0