ja ja!! då börjar bygget!!

då det inte blev något åka av så tog jag fram data prylarna....

image97

http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1332&maincat_no=1

här är själva moderkortet och det är så klart ett av dom bästa på marknaden just nu!!!
som tar alla am2 och am2+ prollar med många fler.
har 7,1 HD-ljud så det lirar med mitt hembio ljud.

image98

och här e själva hjärnan. amd 6400 x2 3,0ghz.

image99
image100

så allt på plats!!! och här tar vi en rast!! då mitt grafikkort är på väg hem!!
och när det är på plats så kommer även full-HD stödjas via hdim.
så när lcd tv på 40" är på väggen så kommer det va fett nice bild!! och ljud.
hela burkan kommer ha 2 TB lagring så det är en ganska stor multimedia bank där det även kommer ligga en server så jag kan nå allt på landet eller hos mor å far....

vad det är för kort?? det är ett hd 3850 som också det är bästa köpet just nu!

image101
image102

jävligt snygga dom här!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0