sjukdom i slottet zell.

har en sjuk vilda här hemma....

i övrigt så leker livet!! fick min lönespec i går och det va som att öppna fönstret på ett sommar hus som varit stängt hela vintern!!! så när alla friska slantar kommit in så kan jag inte klaga....

har lite tankar på att bygga en badtunna, ser ju himmla skönt ut att kunna glida ner i an rykand oas mitt i smäll kalla vintern!! problem 1: är inte smäll kallt längre i sweden.... problem 2: jag älskar att tänka på sköna saker jag kan bygga och genomför bara en prommille av alla dessa tankar. men det skadar ju inte att ha ett mål eller ett par att tänka på.

har även på börjat en röjning i skogen på landet för att få tillbaka sjöutsickten!!!
då vi fick nya grannar för 2 år sedan och 200meter bort så ficxa eon lita fula kablar med ström i genom denna dunge till grannaen 200m bort....
efter sig lämna dom en massa sly och små träd som blev liggand å skräpa + att man åter ingen kan skymta havet genom dungen!! och med det så åkte motorsågen ner från hyllan i sommras å jag såga ner ett par träd till.
fan va bra det blev!! men huu så mycke jobb får något så gammal modigt som utsickt över vatten!!!
så nu ska jag ta ett par träd till i år och röja små träd och sly så kan man av njuta en grogg på iskall frädersaft och vodka till sommaren å blicka ut över melaren som dom säger är i hufudstaden.
det roliga med detta slit är att man får ha en maj/påsk brasa varje helg!!! å det tycker ingen e tråkit!!

har även fattat hur jävla lång vår att göra lista på huset å tomten är.....

smaka på ca: 250-300 meter stacket som ska målas på in och ut sida... tror polacken gillar sådant...

ja ja!! vem har bråttom med att slita ihjäl sig.... men blir det en fin vår så? ska melvin få en atv/ 4-hjuling.

här ser ni lite av dungen och stacketett som det va för 2 år sedan!!!
har ni tur får ni se en bild på hur det ser ut sommaren 08 till hösten!!
för i och med att jag nu mer är 08 så måste jag ju fira mitt år!! och kan då inte veta hur mycke firande som kommer ta  på jobbandet!!! men men!! allt blir nog bra vad det lider.
image65


Kommentarer
Postat av: storasyster

va skönt att ni inte behöver vara rastlösa...;)ser ju supermysigt ut!!
Kanske kan göra ett besök i sommar.
Kram

2008-01-10 @ 13:06:14
Postat av: Linnea

Den där groggen kommer jag gärna och smakar på när det är klart...

2008-01-10 @ 16:47:29
URL: http://densistebloggaren.blogg.se
Postat av: Din far.

Hur är det med Vilda? Hon fyller ju år nästa vecka - hoppas hon är frisk tills dess!

Kram!

2008-01-10 @ 22:04:53
Postat av: Din far.

Vad heter spelet med gitarrer som vi spelade i Sälen? Vad kostar det? Hör av dig! Kram.

2008-01-11 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0