vår!!

har varit på landet sedan fredags och kom hem nu!!
där va det gött må ni tro!! sol och vår!!!

image103

lunta å kratta löv först sedan klippning av äpple träd och syren häcken!!
jävlig skönt att få jobba lite med kroppen!!

och så fick jag även tillfälle att prova ett nytt program på mobilen!!!
nokia tracker heter det och har en mängd funktioner!!
en av dom är att visa var man är i realtid för dom som vill vetat var man är??
som om vi ska åka till mamma och pappa så ger jad dom mitt namn på nokia sport tracker so ser dom var vi är och hur fort vi kör m,m så vet dom när vi närmar oss.
det senaste jag nämnde ska provas snart!!
i helgen prova jag att bara spela in min res väg och sedan lägga in den på min sida!!

http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=99571

på den länken ser ni hur min resa ser ut!!  mycket info för den som vill veta!!

detta program ska jag använda mig av i år på alla tävlingar jag kör!!!
dom störe kommer jag sända i realtid så alla som vill kan följa mig under tävlingen!!
och sedan lägga upp all info om min åkning där!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ser gött ut! Och du ser slimmad ut!?

2008-03-10 @ 13:41:22
URL: http://densistebloggaren.blogg.se
Postat av: Lobo

Jag ska komma ihåg att kika på dina race! Kicka fett. :)

2008-03-10 @ 17:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0