.....

hej hopp skit blogg!!!

vad ska man skriva om??
jag kan ju skriva om staden jag bor och rör mig i!!
ytlighetens högborg där det är viktigare att se,va och bo rätt än att leva.

det man frågar först när man träffar en ny mäniska i till exempel en bar? så finns det 3 standard frågor!!

var bor du?
hur bor du?
vad jobbar du med?

svarar man inte på dom frågorna så blir det inget snackat alls.

men dessa frågor ställs bara om man finns på lokal vid stureplan!! där man måste ha vänner med pengar så man kan leva på dom.....


i övrigt i mitt liva så är det jobbigt just nu.

jag har tappat bort sladden till min mobil som jag kopplar i hop den med datan!!
skit jobbigt att inte veta var den är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0