??

ja jag lever!! men det blir ju aldrig kass väder??

just nu lever vi på tomgång i familjen zell!!
vilda har klippt av håret till en lotta på bråkmakargatan frilla!!
melvin går under saxen i dag och jag i morgon!!
ungefär så händelse rikt är livet nu!!

JO!!!  nu på morronen när jag kolla servarna och slog på stor burken i data rummet....
så satt jag där å kolla det jag gör var morgon...
så kom fia in med vatten kannan i högsta hugg för att vattna dom gröna sakerna i fönstret!!
och la till ett primal skrik och hoppa upp på mina axlar där jag satt!!
så jag sa: vafan är det???

fia sa: ÖDLISs!!!

och då kollar jag bakom mig, ådär sitter ödliss på mattan å glor på oss??
det visa sig att någon av våra kopior glömt att stänga terrariet!!
så ödliss har varit ute å spatserat runt i lyan i natt!!

man undrar ju lite vad hon tänker när hon går runt här i lägenheten en hel natt??
fick hon jaga något litet djur?

ja ja!! tanken roar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0