glad påsk.

 så skulle jag bara ta en liten sväng till bolaget.... typ 800m.
där skulle jag köpa en 3:vin å 6 öl.

sa hej då vi ses snart... gränslar daxen!! den morrar igång lätt idag.
är lite grinig i början.
men väl framme vid bolaget genom bromma rondelen så är det som mototn sätter sig på något vis??
och poff så går den bra som attan!! in på bolaget å fixar allt.
grublar i kön vad det kan va som hamnat på plats och gjort så det blev bättre klös en någon gång innan...
har inte ändrat något utan det är samma som innan...
jag tog ett snabbt beslut att ta rondelen igen och sedan ut till drotningholms slott det är rakt å fin + lite uppför å lite nerför..
en bra sträcka att se vad max är...
redan i höjd med nockeby så är jag så gott som i max fart trodde jag och crusa på nästan full rulle! mätar nålen va långt bortom 70 och låg limmad mot botten på mätaren! den går helt klart jävligt bra idag??

vad kan det va?? undra om man ska byta till 17 kugg fram? tror det finns kraft för det då den drar bra på 4ran med 16 drev...

olagligt kul!!

bjöd med vilda på en liten tur.... "aldrig" fick jag till svar.. muta med glass... funka inte det heller??
men melvin å jag har åkt många gånger hit å dit.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

GLAD PÅSK!

2009-04-12 @ 08:35:37
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0