yooooooooo monkey on!!!

det går bra nu!!

sällan jag är glad att höra från polisen!!

men i dag hörde dom av sig och medela att dom hittat min dax!!! FY FAN SOM JAG SAKNAT DEN!!!!
tydligen så har en gubbe född 1960 kör den på fyllan och vurpat så illa så han hamna på sjukan!!!
HA HA HA HA HA!!!! det kan han ha den jäven.

dock gick tydligen styret av och avgasrör m,m men jag får till baka den nu och kan då göra ersättnings anspråk på trasiga delar!! ha ha ha!!!

nu leker livet.

och i å med att draken inte bor i gråttan mer så ska jag mecka i gråttan å inte i källaren!!!!
så skönt att kunna maraton skruva i värmen brevid mina datorer..... mmmm.

synd för melvin dock som får flytta till litet svart rum!!

men jag måste ha hans stora nu så jag får rum med meckar bänk och datorer!!

och nu ska jag leva ut mina pervärsaste tankar till kommande sommar!!!
fort ska den gå!! fort som fan!!! minst 150kmh.

sorry alla lag lydiga men nu blir jag en monkey-knutte!!!

Kommentarer
Postat av: Niklas "TT"

Grattis

2009-12-03 @ 23:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0