mitt livs bästa!!!

har just titta på en film!?
inget konstigt med det när det gäller mig då jag ser många filmer och älskar att göra så.
ofta är det dåliga filmer och lite mer sällan är det bra filmer.

men nu i dag har jag sätt den bästa filmen i mitt 35 år korta liv!!!
jag är ganska glad att jag inte såg den på bio dock??
filmen jag pratar om är SEVEN POUNDS och det är ett drama som så många av mina bästa filmer jag sett...
tog tid att komma in i rollen som drama älskare men nu är det så.

denna film har fått mig att gråta floder i 2 timmar!! det händer ej ofta att jag blir så rörd av film, denna gorde det dock djupt.

ska inte fördjupa mig i handling då jag tror det kan ta udden av det hela för er som bara vill se EN film i år och sedan kunna njuta av efter smaken en lång tid!!



nu är det så att den inte kommer finnas på bio här i landet för en den 6 feb men det ger er bara tid att boka biljetten nu och till det ladda med 2 toa rullar papper.

snacks till denna film va för min del helt onödigt... min påse med fett som jag brukar har till film ofta, för blev oätna och står nu helt ensam och orörd kvar på bordet i tv rummet.

är du en älskare av drama film och är svag för inslag av kärlek ska ni se denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0