sjuk.

ja jag är sjuk igen!??

först den där kräk sjukan och nu snorigast i landet??

i övrigt så är det najs nu mer när jag köpt moppen så jag kan skruva på den och fixa till den så den gör så bra den kan!!
har dekla trimmat den lite och bytt cdi tändningen så tänd kurva är agresivare och intet varv stopp finns.
slängde på 14 kugg fram mot 13 orginal så man för en bättre konfort i åkandet mot den något struttiga stilen innan och snabba varv toppar som gör att man måste växla konstant!! jobbigt... + att jag vill konna glid fram i 50 utan att bröla ut trumhinnerna på alla.

har pruttat runt lite på den.. hämtar melvin på skolan med den m,m...
dock blir vilda rädd bara av ljudet och vill hälst inte se den....??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0