robinson!!!

ja jag gillar ju detta program och tanken.
jag har ett par gånger sökt i hopp om att få pinas i solen i en lång tid...

så i går hjälpte nicklas mig med en lysande ide till hur man skulle kunna utforma en ansökan!!

iden lyder:

be så många som möjligt skriva en ansökan åt mig om mig ur deras vinkel!!
sedan kommer jag helt sonicka skicka in alla jag får och vänta på att planet lyfter!!


så vill ni hjälpa mig komma med i robinson så skriv till mig och forumlera det som att ni skrivar ansökan åt mig utan att jag vet om det!!

maila breven till [email protected] och vänta inte med detta!! det är brott för klockan är NU så kör hårt.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Min text kommer på söndag! hörs!

2009-05-08 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0