bitter

nu kommer det saker som jag inte har tänkt på länge.
saker som gör dagen ljusare trots att jag är långt ner i skiten...
kontrasterna blir mycket klarare nu! det är inte bara svart... utan det blinkar till i grått ibland med.
det som jag är gladast över är att jag inte är en bitter gubbe!!

storstad?? inget för mig!! i alla fall när man bor i ytlighetens högborg!!
i staden stockholm lånar man pengar för att kunna visa upp ett börs-konto??
att hamna på finest.se är det vicktigaste som finns.. så gratis supandet kan fort gå??
för i slutet är det ju bara pappa som betalar.... eller??


Kommentarer
Postat av: Dannebanan

Slå en pling när du känner fört så ska jag hjälpa dig leta stuga min vän!

2009-10-09 @ 06:50:26
URL: http://papidaniel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0