ny tid! nytt liv.

första veckan som singel pappa!?
man ska inte skylla på någon!! det är ingens fel! det bara blev så här?

dagen då jag bestämde mig för att jag skulle gå in i tiden själv utan sambo, va när jag satt å lyssna på musik en dag...

facktum. det va den dagen jag tänkte tanken med lättnad.. jag ska lämmna dig och leva själv.
då viste jag inte hur det skulle kännas? nu vet jag hur det känns!!

låten som tog mig vidare va en med petter?? den stämmer inte till 100% på mig och det jag va i då..
men den tog mig ur det och tog mig hit, hit där jag är nu och åter igen är syre satt och ser ljust på det som kommer!! förlåt fia om du läser här men så här e det! låten speglar inte oss men fick mig att sluta mitt liv med dig... lyssna nu.... många gånger på denna låt som tog mig ur något som inte va bra för någon av oss.



det va mina 50 öre i dag!! troligen kommer dom till baka 10 gånger om men va fan!! nu lever jag mitt och tar gärna lite för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0