som det nu är

va ett tag sedan jag skrev av mig nu!!
saker har blivit värre med mig och sedan lite bättre?
enligt mina läkare så kommer det vara så här ett tag.
jag har inte tid med det å det är det svåraste att inse att denna gången bestämer inte jag utan min kropp när saker å ting är som dom är!

det jag måste lära mig är att leva med det och förutse händelser och rida ut dom som får mig att gå igång.

tanken på ett åter upp ta mitt liv utan för sweden är starkare en aldrig förr och jag ska bara klara av tanken av att va 6 timmar från min barn...

men det blir lättare och lättare att tänka tanken....

trots allt mörker och mer med det så har det börjar glöda i vissa saker som bräd åkningan som jag i år tar upp igen och ger mig ut på EM och WM.

sedan har jag fått min dax till baka och en till!!
små saker som får mig att må sjukt bra och le!

men facktum är att jag troligen kommer lämna det som jag har här för en ny start på ön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0