mer nytt i bion!!! phonar s150g.

fick i förra veckan mina nya front högtalare som matchar min tidigare in köpta sub.
två stora fina lådor om vardera 16kg kärlek på spikar.

då dessa även dom ska spelas in i 200 timmar som suben så har dom ståt på inspelning dock utan den kabel som ska va till dom!!! även högtalar kabeln ska ligga med spänning på sig i 200 timmar innan den når topp ljud.
sladdarna skulle ha kommit i fredags men nej då!!

så jag har kört med skit kabel från onoff i en vecka.... bara 2 kvadrat millimeter dom som kommer är på 4,5 kvadrat millimeter så då ska det strömma på dubbelt så bra.

kopplar dom med så kallad Bi-wire vilket ger mer kräm.

behöver jag nämna att ljudet är fett som pommes???

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0