under tiden....

är ett tag sedan nu....
men har hänt en del i mitt liv.

folk har talat osant för mig och jag har kommit på det!!
folk har lackt skuld på mig när jag har bevis på noll tid att visa för min oskuld!?
jag har börjat söka nytt jobb för jag varit på samma i 2 år och vill ha nya utmaningar!
vi har lackt en sten hård familje budjet för dom första 6 mån - 08.

m,m m,m

jag mår så jävla bra i övrigt så man blir lite orolig för övriga i landet...

dom som fört mig bakom ljuset har fått det dom förtjänar och kommedr hållas under upp sickt hela livet!!!
alla kan göra bort sig EN gång men inte två!!! blir det nummer 2 så........

och jag vet även nu att min tid kommer!!!! och då ska jag plocka bort dom som lackt skuld på mig.

och jag har även ett nytt jobb vad det lider om vi kommer överens e klart!!

och lite bilder från sommaren i väntan på just den!!!

image39image40image41

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Låter jobbigt!! Undrar just vad som hänt.....
Goa bilder på barnen!
Snart ses vi!
Kram

2007-12-11 @ 22:22:23
Postat av: TT

grattis till de stora förändringarna. Hoppas di fortfarande och alltid framöver vill fortsätta åka skateboard. blir åkning på torsdag men det kanske du redan visste om. Fregattvägen vid femtiden.

2007-12-12 @ 08:22:27
Postat av: Linnean

Hmm. Henrik har lärt mig några schyssta brottningsgrepp, så om du känner att du vill skrämma dom falska typerna lite är det bara att släppa lös mig på dom, då kommer dom garanterat inte våga sig på något igen!!

2007-12-12 @ 10:06:48
URL: http://densistebloggaren.blogg.se
Postat av: Din far.

Hej, du!! Låter lite visset - vad är det egentligen som hänt???? Och du........tänk flera gånger så att du inte gör något förhastat!!!! Hämnd kan ibland göra saken ännu värre, men det vet du också, naturligtvis.

Skall bli kul att träffas en stund i helgen!!!

Kram! Pappa.

2007-12-12 @ 13:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0