dagen dom väntat på.

det börjar med att melvin frågar mig kl 06.30 när det är fukost för han är så hungrig....
jag släpar mig ur sängen och sätter i gång med gröt kok som är färdigt vod 8.30 då dom små sätter sig och äter en sked var av gröten sedan är dom tydligen propp mätta!!


då drar vi igång med vört baket!! för utan ny bakat vört blir det ingen skink macka ju!!
fis fixar även lite vego mat som hon kan gluffsa på medans vi andra frosar i oss under denna köttets högtid.


det är en rotfrukts låda med sötpotatis och cheddar ost m,m
jag smyger runt lite och laddar!!
har inte städat data skåpet då det finns en dörr jag kan stänga till det.
har häller inte börjat laga mat så det blir ingen kalle för mig i år...
men jag har fixat tomte så det slipper jag.






något mörk bild med där e granen och lite paket....
kommer mera under dagen så titta in i bland!!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hoppas ni hade en bra jul...det hade vi... nu laddar vi för Sälen!

Först åker vi en sväng förbi Leksand...

Kommer hem den 4 januari!!



Kram ifrån oss till er!

2008-12-25 @ 13:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0