detox.

så då va året 2008 snart slut och med det min årliga kropps/själa vård....
har provat ett par nu och alla har funkat bra!! i fjol tappa jag till å med 13 kg på kuppen!!
det skulle sitta fint i år med.

men i år har jag läst mycket om detox och hur/varför man ska göra detta.
då jag lever ett ganska dekadent liv där jag äter och dricker det jag vill så länge det är delikatess för stunden.
så har jag med all säkerhet dragit på mig tjocka lager av slagg lite här å där i kroppen!!
nu ska jag driva ut skiten och se hur en kropp som tvättats på insidan är att gå runt med.

man har ju lärt en hel del genom årens samvets tvättar som det ju så klart är i grund och båtten allt det här.
så om jag nu kör en vit månad utan socker och mixar det med GI-kost å toppar med en redig klick detox så kommer jag troligen ta vasaloppet på ett par skidor vallade med 180 sandpapper som en klack spark!! det skulle jag nog göra ändå av ren envishet bara att ingen vågar utmana mig!!

med detta har jag nu köpt på mig en flaska MethodDraine Detox Persika/Citron.





Kommentarer
Postat av: Din far.

Undrar var du kan ha fått den envisheten ifrån??? På gott och ont, naturligtvis!! Funkar Detoxkuren är jag intresserad av att få höra om det!!!



Ett riktigt Gott Nytt År till både dig och din familj från oss i Hunnebo!!!



Ps. Vi firar i kår med "gamlingarna" på Bohus Malmön Ds.

2008-12-31 @ 10:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0