jul?

ja då har man serverat 1300 julbords gäster deras jul mat??? gissa om jag är sugen på lite jul mat nu!!!

till det kommer att jag i år ej kommer kunna åka till dukat bord på julafton!!!
för det va ingen i släckten stockholm som orka fixa det så då fick vi göra det!!
detta leder till att vi kommer va 15 pers i vår rymmliga lya på berget!?
jag kommer stå hela julafton å laga mat å sedan när kl är 3 hoppar jag in i duschen när alla andra sitter och smuttar glögg till kalle.....
det är även då dom fattar det demokratiska beslutet att han som duschar ska va tommte i år???
så när man glidit i fin kläderna och byxerna hängt till sig lagom å jag ska knäcka en kall jul öl å wirre så får man höra till allas gjädje att i år är det du johan!!!  VA!!! jag va ju förra gången!!! och då slet melvin av mig skägget!!!
plus att tommten inte har tattueriner på armarna!!!!
jag kommer hävda gämstäldhet!!! och sedan spänna ögonen i alla kvinnliga deltagare i firandet å säga att det kanske är dax för tommte mor att komma i år... med paketen då!!!

vi får se hur det blir??

rätt skönt att ha det hemma endå, så man slipper taxi m,m hela julen.

ja just det!! melvin har ju köpt årets gran med.... kan tro dom infört gren-skatt på julgranarna i år..... men han är ju novis i julgrans handel så vi får se vad framtide har.

vilda sitter med ögon som tefat och tittar ut genom fönstret å väntar på snö... och var 10 min ser hon tommtar lite här å där.... hon är lite osöker på om tommten har koll på var vi är i år då vi inte är på samma ställe som i fjol.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tänk om fjolårets tomte kom på besök igen.....det var en RIKTIG tomte det!!!

;)

2008-12-21 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0