nytt år nytt jobb!!!

hej hallå dag boken!!!!

har ju under en tid gått som andre chef i köket och varit nöjd med det!!!

men nu har jag lämnat denna plats och fått ett nytt jobb!!

är nu mer!! köksmästare på scandic sjöfart!!! jag eller mellan båda ställena igentligen....
måste ju avsluta ariadne först och låta dom komma till rätta med det hål jag lämnar efter mig.

är nu hungrigare än på 5 år!!! det ska bli grymt kul att sätta min prägel på det hela!
få leda på mitt sätt till 100%



ska man va hård så finns bara ett mål!! och det är ett team som funkar.
nu har jag den tomma duken och på den ska jag skapa min tavla!!!

hej då ariadne!! har haft det super hos er!! men nu måste jag gå vidare...

hej sjöfart!! nu ska det bli årdning i torpet!!

Kommentarer
Postat av: Din mor och far.

Grattis, Johan!!!



Det är dig väl unnt!!!!



Både mamma och jag blev jätteglada när vi läste detta och önskar dig verkligen lycka till med ditt nya jobb!



Vi vet att du klarar det och kommer att göra ett kanonjobb.



Nästa gång i Stockholm bor och äter vi på Sjöfartshotellet!!



Kram!!! Mamma och Pappa!

2008-12-05 @ 14:26:16
Postat av: Anonym

2008-12-05 @ 14:27:32
Postat av: Mr. Zell

ska bli grymt kul!! har skrattat en hel vecka åt mig själv!!

mår så jävla bra nu mer!!!!

2008-12-05 @ 16:37:50
Postat av: Din far och mor!

Mums!!!



Finns inget bättre för oss än att höra att du mår bra!!!



Kram!! Mor och far!!

2008-12-05 @ 17:12:30
Postat av: matte the maaan

grattis som fan mannen , skönt att se att hårt arbete å ett mål att jobba för lönar sej ....

big upp matte

2008-12-14 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0