platt tve.....

som ni vet blev det mindre bra med proj för mig!! inget fel på bilden å så men det blev för stort helt enkelt!!!
så jag sålde ju projen för ett tag sedan och börja söka lcd tv istället...

sökte i pristrackten 13-14 tusen och 37-40" då det är lagom stort i vårt tittar rum.
så efter det så fick pryl bögen fria händer att fin kamma inter nett efter info om vilken som är den bästa tven för denna slant och mest framtids säker så man inte står där om ett år och alla bytt standard på sändningar m,m som många ska göra nu!!!
och då menar jag att gå från mpeg2 som är en analog signal till mpeg4 som klarar full HD.

och som jag letat och läst..
men i går slog jag till!!

det blev en: Samsung LE-40A676

så nu blav jag av med ytligare en lådjävel som bara drar ström!!

och hur bilden är i full HD.... eller med xbox360, film via pc och blu ray???

jag är nöjd så in i norden och kom inte i säng för en kl 03.00 i natt när jag va säker på att bilden va så bra och djup som på filmen innan på alla median!!! xbox360 är nu mer en dröm.... va framme och torka bort blodet som såg ut att rinna ner på skärmen flera gånger under prov turen i 1080p värden!!!

grym tv!!!

Kommentarer
Postat av: storasyster

Hej hej!

Hoppas allt väl med er!

Vad skall ni göra till jul??

Kram

2008-12-16 @ 13:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0