HA HA HA HA!!!!!



har nu en w660i som ni kan köpa av mig.

fick till baka min n95-2"fack ord för n95 8gb" i dag!!!

fick vid 13 tiden ett sms om att jag kunde plocka upp min mobil hos 3.....va lite orolig att dom sett att jag mixtrat med coden i mobilen å inte skull laga den åt mig!??
väl framme vi 3:s kontor fick jag slå mig fram genom hoder av stekare och fjortisar innan jag blev möt av stans mest vaxade backslick i kassan!!
nu va jag rätt så närvig.... gav han kvittot och sa som cet va att jag skulle hämta min nalle!!
killen glider iväg å plockar fram min mobil ur ett skåp och glider till baka till kassan.
där vecklar han upp många a4 papper som ligger runt min mobil.
fram kommer den med plast på skärmen!!

dom har proggat om den och kollat så det funkar står det på lappen.
nice sa jag och gick hem!
väl hemma så plugga jag i den å kolla runt!!
den är fotfarand obrändan av 3 och den har nya firmwiren som nokia lagt ut!!

så det dom troligen gjort är att se till att det lirar ihop och sedan skickat till backa den till mig.
så vida inte 3 med har den uppdateringen klar med.....

men för er som inte gjort det jag gjort för att ni inte skulle ha någon garanti kvar kan sluta va rädda nu!!! bara att progga om era n95-2or.                

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

så skoj :D

2008-02-08 @ 17:51:31
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: TT

Hur mycket ska du ha för din w660i

2008-02-08 @ 19:52:17
Postat av: Mr.Zell

köpte den för 800.- så det skulle jag vilja ha!!
den är röd och färgen är lite skavd på den men man kan köpa ny front för 150.-

2008-02-08 @ 20:36:00
URL: http://vinterpalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0