Hmmmm blivande audio fili.....

idag dog min nya mobil........ fick gå till 3 kontoret och göra livräddning men trots ihärdiga upp livnings försök så gick den bort kl 13,45.......... va med gråten i halsen jag så expiditen vika in den i skummgummi för sin sista vila!!!

snyfft !!

sedan åkte den i lådan!!!

efter det fråga expiditen om jag ville ha en ny mobil av samma sort???

hell yes!!!! give it to me babe!!!!

klart sa hon... men det tar 6 dagar att skicka in den trasiga och få den ut bytt mot en ny är det ok???

finns det ris i kina sa jag!!! ge mig Reklamationen och maila mig när min nya bästis kommit!!!

vem sa att man måste sörja innan man går vidare i livet!?? jag älskade min gammla mobil och kommer älska min nya med!!!

så nu är jag mobil lös i 10 dagar och ni som måste nå mig får ringa hem till mig eller maila!!!

vad jag ska göra dom kommande 10 dagarna?? det ni!!

jag kommer låta min audio fili ta över helt och bara glo på filmer med fett bra ljud!!


vilka vänner man har !!! en som jag ej kan namn ge kom nyss med en fin mobil till mig!!!
gav bara tre siffrigt för denna lur och då ingick leverans till dörren!!!
image91
så nu kan ni nå mig på mobilen igen!!! kan säga att dom timmarna jag va utan nalle va svåra...

Kommentarer
Postat av: Niklas

Så du har alltså köpt en mobil i väntan. vad e det för modell?
Sen måste jag tacka för skötväskan och flaskvärmaren och allt annat det har redan kommit till användning. Alvin tackar trots hans brist i tal. när ses vi då nästa gång?

2008-02-01 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0