invägning 1.

har nu kört äta lite som jag vill bantning i 14 dagar och vägde vid start 108.8 kg.
gick i dag upp på samma våg i samma kläder och väger nu mer 103,3kg.

troligen så är det mästa av dessa kilon vatten förlust men än då!!! 5 kg på 14 dagar!!!
mitt mål med detta är att för alltid äta på detta sätt!! och på så sättet låta min kropp styra min vikt efter det den får.....
och inte jag med vad jag äter.... låter sjkut det där....kan man säga så??

ja ja!! det får ta den tid det tar å mitt första mål/önskan är 90kg och om det gick hyfsat lätt ska jag ner till 82kg som jag vägde 2001.

har läst att det tar ett par månader för kroppen att av vänjas från olika bejär och smaker som skapar sug/abstinens
och att man kan hjälpa kroppen på vägen och kraftig korta ner denna tid genom att själv välja ut 7 smaker som man sprider över alla dagar i veckan!?

alltså om du väljer att på måndagar så ska du bara ge kroppen apelsin som  smak för den dagen.
och då bara äta just det för att belöna dig själv så kommer inte kroppen begäran något mer innan den slår av suget/abstinensen.....

det handlar om att lära kroppen att bli nöjd av 7 smaker och med det slå av suget!!

i dag tror jag att min kropp har ca.300 belönings smaker den kan spela med innan den slår av!!

å vem fan har 300 sorter hemma så kroppen blir nöjd.....

alltså ska jag försöka lära min kropp att bara ha 7 begär!!! och dom ska jag alltid ha hemma så jag kan stänga av suget när jag vill det!!!

ja vad tror ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0