fredag!

skönta att veckan är över!!

igår natt satt jag och nörda med min mobil....

lyckades ta bort opratörs låset och onbrada mobilen till nokias egna firmware så nu ar min lurt inte längre strypt av 3 längre!!

det roliga är att jag kom över alla koder till alla nokias lurar.....

varför blev det sådan här text nu då????

ja ja.

fördelarna med en obrändan mobil är att man kan ha dom nyaste programen och att den inte har alla buggar som ligger i brändade!! då dom olika mobil leverantörerna inte har dom bästa som programerar deras
firmware så det livar 100 med nokias mobiler!!! men men nu sliper jag det och kan njuta av en blixt snabb mobil som har nokias instälningar och alltid kommer uppdateras med deras ny per auotomatic.

så slapp jag betala 650:- som det kostar att onbrända en nokia mobil!! så är det någon som vill ha en obrändad nokia lur så fixar jag det...

Kommentarer
Postat av: Din far och mor.

Hej, du!!!

Ta en extra titt i brevlådan på måndag!!! Den 28 januari klingar bekant på något sätt!!??

Sköt om dig!

2008-01-25 @ 18:50:03
Postat av: Mr.Zell

Hmmmm 28 januari.... nej inget jag vet något om...
klingar... kan det va... nej inte de...
så svårt nu när man är så gammal...
ja ja det lär jag få veta på måndag ju.
undra om min visa å 40år gamla syster vet vad det kan va??

puss på er.

2008-01-25 @ 19:34:45
URL: http://vinterpalmen.blogg.se
Postat av: Storasyster

Hm Hm HM!!!!
Jag är fortfarande bara 39 och väldigt vis!!! Faktiskt!!! ;)
Och du är ju definitivt redan lite lätt dement...;) för här har vi en brevlåda som det ekar i VARJE dag! Undrar just om den är lika tom på måndag ???
Kanske är det du som fyller 40!
DE`DU!

2008-01-25 @ 21:59:13
Postat av: Mr.Zell

dom är klara!!

2008-01-25 @ 23:15:45
URL: http://vinterpalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0