en spott låska.... bara för jag kan.

nu är snart fjollväckan över i båstad!!! tydligen så är detta blondine bellornas högborg där varje lite järnlös feminist under kastar sig bratsens flåttiga frillor för att gratis få suga på ett glas med bubbel!!??

undrar var snacket om lika för alla tar vägen på krogen!!

snart bär den svagt vinande skaran tomma liv vidare till visby för att där stå likt tomflaskor i ett sorkhål bara för att det är "så himmla rätt lixsom"....


då är frågan är jag för gammal?? nej.
är jag bitter? nej.



jag gör lika dant men i ett skinnställ i 100 blås ner för ett berg "bara föratt det är så himmla rätt lixsom"
för delen med skinnstället och bergen är att man slipper blondin bellor med sjukt stora glasögon som låter som tomma flaskor i vinden.
istället får jag åka 170mil för att rinna bort i stället och äta sjukt dålig mat som folket i grodlårsland kallar delux???
varför har vi bäst mat i sweden??? skiter övriga länder vad dom äter??
eller har dom låtit turkar med för stort ego laga goda maten!! som vi vet alla så saknar just dessa helt insickt och smak.... men ingen klagar när du får en plankstekt... som smakar 100% grillkrydda och är felstavad??
alla låter orginalen sudas ut med sitt tysta lidande!!

från och med i dag ska jag va rak mot allt och alla!! dom som inte kan ta det kan  leta sig ur mitt liv!!
nu finns det ju några som vet att jag allt för sällan håller igen med vad jag tycker om saker å ting.... men jo jag gör det i bland och då gör det ont i mig när jag vet att den dumma jävelen gör eller gjort fel och tror det är rätt, och där går jag och tycker illa om en som jag kan hjälpa genom att säga som det är.

ja ja nog om lathet och stora brillor!! om 48 timmar hoppar jag in i V70in för att plöja mina 170 mil mot bergen i söder med ett fåtal stopp på för mig bra ställen.

EM road trip 2008 nu kommer vi och det är jävligt rätt lixom. här ska visas hur bräd åkare tar värden!!


Kommentarer
Postat av: matte the maaan

yheee baby yheee........

2008-07-12 @ 14:09:53
Postat av: Din far och mor.

Lyka till på resan! Du kan väl höra av dig innan u åker! Mor och Far

2008-07-14 @ 09:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0