högis morgon!

TT sms:a mig tidigt och jag svara snabbt!!
kl 9.30 stog vi i backen!!!

detta va dag då jag troligen lämnar ABEC 11 och deras hjul för alltid!!
har under en tid åkt hådare en innan och då märkt att abec11 hjulen inte håller något vidare!!
jag talar bara om retro zz hjulen nu!!
dom bara smular bort och konar galet!! vilken skit!!
fick i dag ett litet ställ på butten som resulterade i att mina retro zz lime som är 3 dagar gamla och hårt konade fick grova flate spots så man låter som ett proppeller plan när man åker!!

så Seismic her i come!!! vet av säker källa att dessa hjul är snabbare om bara på några tiondela..... men dom håller bättre med!! för denne!!

hoppas dom gör det för mig med.

Kommentarer
Postat av: TT

som vi sa. retrohjulen har i vår synpunkt fått dåligt rykte. håller lika bra som en thailändsk rolex med around the corner garanti....

2008-06-30 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0